dimecres, 19 de gener del 2011

... I SEGUIM

Sí, ho sé, tinc les entrades una mica abandonades (entre altres coses).
Aquesta setmana no hi ha vídeo. Tinc coses gravades però no temps per editar-les. O sigui que us haureu de conformar amb quatre línies.
L'entrenament va com va. Superirregular perquè tornem a tenir un tope de feina, però s'ha de dir que part d'aquesta feina té un component físic, encara que a vegades penso si de fet m'ajuda a mantenir-me, o només em consumeix energia ... i tota la resta.
Ahir vam estar amb en Kilian Jornet a La Molina gravant per al programa Central de Neu  i avui amb la Mireia Miró a Espot GranPallars (els podreu veure a www.carrota.com/centraldeneu.html), i us diré que pujar amb pells, sense pals i gravant amb la càmera de cinc quilos al costat de la Mireia no és evident, però la veritat és que quan s'ha posat a fer sèries m'ha fet una mica d'enveja.
Però la feina és la feina, no?
A veure si puc sortir a córrer aquests dies cap a migdia, però em sembla que serà difícil. I la setmana que ve tinc prova d'esforç a Barcelona, ja veurem.
I pels que us preocupeu pel meu genoll (us preocupa el meu genoll?) en calent va bé però, per exemple, conduint va fatal. Conclusió: haig de deixar el cotxe i anar corrent a tot arreu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada