divendres, 22 d’abril del 2011

CURIOSITATS ARTICULARS

El resultat de la visita a en Xavi Sant, el meu "trauma" de Barcelona, és: 15 sessions de fisio per recuperar la tendinitis de tendó rotulià, puc començar a córrer una mica (suau), genollera (de moment) per mirar que la ròtula no faci tant el boig i possiblement futures infiltracions de cortisona. En qualsevol cas no tinc res irrecuperable i.... no tinc excusa per retirar-me (ai!).
Però portava massa dies amb dolor i no podent córrer i començava a pensar secretament que el tema del genoll no se solucionaria a temps i que no podria córrer l'Ultra.
L'altre dia però vaig pujar al Casamanya des del Coll d'Ordino amb uns amics que no solen caminar per la muntanya. O sigui que va ser una pujada mooooolt tranquil·la (3h!). El genoll es feia sentir (punxadeta a cada pas) i de baixada també. Vaig provar de trotar una mica de baixada suaument. L'endemà vaig fer uns 200 km en cotxe i les molèsties al genoll van ser les habituals, però tampoc un dolor massa fort, suportable.
El dilluns començava amb el fisio i... sorpresa! el genoll ja no em feia mal (allò típic que quan portes el cotxe al mecànic ja va bé). Li va costar molt al Dario trobar-me el punt de dolor en el que un dia abans ja hagués saltat amb un lleu contacte. I fins avui.
Segueixo amb alguns dolors lleus quan estic assegut, però cap molèstia caminant ni... ho veurem demà... corrent?

1 comentari: