divendres, 15 de juliol del 2011

DIA "D"

Doncs ja hi som. Avui a les 23h tret (o "petardassu") de sortida.
De moment tranquil·litat absoluta. Aquests dies estic com desconnectat de la cursa. Tinc la sensació que amb les proves de distància de les darreres setmanes ja ho tinc tot fet i ara la cursa només fos com la cirereta del pastís.
Sé que no és així, que m'espera una prova molt dura, però estic confiat.... massa? ja ho veurem. Suposo que la calma d'ara es transformarà en nervis a les 22h. Nervis però amb ganes de sortir.
De moment els meus companys de Carrota ja han començat els seus tres dies de marató continua gravant les primeres hores de la Ronda dels Cims. Jo aquest any no gravo (per qüestions òbvies ; ). Ho trobaré a faltar.
Aquest matí però he anat a gravar el lliurament de l'avituallament a Sorteny i ara sortiré a gravar la sortida de més avituallaments amb helicòpter. Després faré una mica de l'ambient que hi ha a Ordino.
Ahir vaig anar a dormir massa tard i avui he matinat massa. Només he dormit cinc horetes. Malament. S'imposarà una bona migdiada... si em deixen.

Ens veiem a l'arribada!... espero

1 comentari: