dimarts, 12 d’octubre del 2010

SÓC UN MANTA

Sí. Avui el despertador ha sonat a les 08:00 per anar a córrer... 08:10... 08:15... 08:25... en fi, ja sabeu, múltiples excuses.
Si llegiu el llibre de Murakami "De qué hablo cuando hablo de correr" (ed. Tusquets) veureu una veritat com un temple: "hi ha moltes excuses per no sortir a córrer, però només una per a sortir".
Em costa massa sortir a entrenar sol. Un cop he sortit ja està bé. Però arrencar... Estic notant la meva falta habitual de disciplina, la meva desorganització. Molts dels que em coneixen pensen que sóc una persona ordenada i disciplinada. Res. És el que aparento sense voler, però la disciplina, la organització, la voluntat, el compromís,... visc més amb el dia a dia, el moment. Si dic que no m'agraden els lligams em reconeixeran més i tot va en la mateixa línia.
Aquest projecte a un any vista em sembla que és el compromís de més llarga distància en que m'he ficat últimament, però m'hauré de disciplinar amb els entrenaments si el vull dur a bon port.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada